Jiřina Adéeová, Kolín
Vážený pane řediteli,
V pátek 26.1. 2007 jsem odesílala můj porouchaný pulzní magnet Renaissance na adresu Vaší firmy. Protože vím, že právě na moji reklamaci pro další plánované práce nemusí mít příslušní pracovníci čas, obávala jsem se, že třeba delší dobu budu bez magnetu. Měla jsem strach, že když delší dobu nebudu moci magnetizaci provádět, zhorší se mi stav mých kloubů.
Neumím Vám popsat moji obrovskou radost, když mi byl ve středu 31.1.2007 doručen balíček s opraveným magnetem. Opravdu jsem nechtěla věřit svým smyslům. Uvědomila jsem si, že balíček Vám přišel v pondělí 29.1. a hned další den jste přístroj opravili a poslali zpět.
Jsem Vám ze srdce vděčna za tak rychlou opravu, s takovým postojem k zákazníkovi jsem se ještě nikdy nesešla. Teď mohu díky Vám zase používat magnet, který mi velmi pomohl. Bez něj bych musela chodit o holích a ještě s bolestí.
Co mám ještě dodat, děkuji Vám ze srdce za tak rychlou opravu, přeji Vám i Vašim spolupracovníkům, kteří Vám možná pomáhali, všechno dobré, hlavně zdraví, spokojenost a úspěchy v osobním i profesním životě.
S úctou Jiřina Adéeová, Kolín